akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אומנויות לחימה בנהריה

שמירה על אורח חיים בריא, יחד עם כושר גופני היא חשובה מאין כמותה וכן, עלתה בפופולריות בשנים האחרונות. בעקבות עליה זו, רבים בוחרים לצאת ולבצע פעילות מסוימת באזור המגורים הקרוב, בין מדובר ברישום למכון כושר, הרשמה לשיעורי פילאטיס או ספינינג או כל חוג אחר. יש אלו המעדיפים להצטייד בנעליים מקצועיות ולצאת לריצה או לצעידה בשכונה, יש אלו שנרשמים לאימון לקראת מרתון ויש מי שמעדיפים שיעורי אומנויות לחימה בנהריה , או באזור אחר קרוב למקום מגוריהם. המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי בהנהלת אביטל קרן, מאמן ראשי מסלול הכשרת הלוחמים ואימון מבצעי, מציעה תכנית אימונים למבוגרים ואף אימון אישי למעוניינים.

 אילו אומנויות לחימה בנהריה מומלצות?

אומנויות לחימה בנהריה, או בכל מקום אחר בארץ, צריכה כמובן להתאים קודם כל למתאמן, להרגלים ולאורח החיים שלו וכן למטרות שלו. קיים מבחר מגוון של אפשרויות ואם אין ניסיון או היכרות קודמת, ייתכן שיהיה קשה לבחור. אחת האפשרויות היא להתחיל שיעורי קרב מגע, שהיא שיטת הגנה עצמית בפיתוח ישראלי, ומטרתה לאפשר לאדם להרגיש בטוח ומוגן בסביבתו. זוהי גם דרך מצוינת לשמור על הכושר ולעשות אימון שעובד על כל השרירים. אפשרות אחרת היא אומנות לחימה משולבת בה מותר השימוש במגוון רחב של שיטות לחימה גופניות שאינן כוללות נשק.

 אימוני כושר נוספים  

מלבד אימוני אומנויות לחימה בנהריה, ניתן לבחור עוד מגוון פעילויות ספורטיביות אחרות כדי לשמור על אורח חיים בריא ואקטיבי. ניתן לבחור בשיעורים שגרתיים כמו יוגה ופילאטיס, או באימונים שגרתיים פחות כמו קירות טיפוס, מסלול נינג'ה וכן, אגרוף תאילנדי וקיקבוקסינג. לעיתים ההחלטה לקום מהספה, לצאת ולהתאמן היא ההחלטה הקשה ביותר. כבר נמצאים בבית, אין חשק להחליף בגדים, הספה או המיטה נוחות הרבה יותר ועוד. למרות זאת, הדרך הטובה ביותר היא פשוט להתחיל. להקדיש ביומן שעה בשבוע לאימונים ולא לקבוע שום תכנית אחרת. לאחר זמן מה, זה יהפוך להרגל. המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי, בעלת המוניטין והוותק, מציעה מגוון שיעורים ואימונים למבוגרים בתחום אומנויות הלחימה. ניתן אפילו להתאמן עם מאמן אישי, מתקשרים עוד היום וקובעים שיעור ניסיון ראשון להתרשמות.

 

 

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇