akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

קרב מגע קריות

כל אחד מאתנו עלול למצוא את עצמו בסיטואציות מאיימות מבחינה פיזית, ולא צריך להיות חיילים כדי שזה יקרה לנו. זה נכון במיוחד במדינה כמו ישראל ולכן קרב מגע קריות זה חוג שלא כדאי לוותר עליו. זה לא משנה בני כמה אתם, אם אתם נשים, גברים או ילדים, כי הזכות להגן על עצמכם קיימת, רק שאתם צריכים ללמוד איך לעשות זאת. לכן רצוי לפנות עוד היום למקום כמו בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה כי זו הכתובת הטובה ביותר לחוגים מהסוג הזה.

למה חשוב ללמוד קרב מגע קריות?

ראשית, אין ספק שאתם יכולים לבחור ללמוד עוד הרבה סוגים אחרים של אומנויות לחימה. שנית, אם אתם רוצים ללמוד משהו שימושי שברגע האמת יוכל לשמש אתכם ואפילו להציל את חייכם, קרב מגע בצפון זו הבחירה הטבעית. מדובר על שיטה שפותחה בישראל ויש לה כמה יתרונות בולטים:

  • היא מעודדת את מהירות התגובה כי היא נשענת על טכניקות שמטרתן להכריע במהירות את האויב.
  • היא מפתחת את הכושר הגופני.
  • יש בה טכניקות שנשענות על אומנויות לחימה אחרות כך שהיא תעשיר את עולמכם.

והדבר החשוב ביותר: קרב מגע משפר את הביטחון האישי ואת הביטחון העצמי. לדוגמא, אישה שתמיד חוששת לחזור הביתה בערב הביתה תוכל להרגיש הרבה יותר בטוחה בעצמה אחרי קורס קרב מגע, אז למה לחשוב פעמיים? כל אחת מאתנו עלול למצוא את עצמו באירוע לא נעים, מאיים ומפחיד. לכן קרב מגע זה הפתרון, שכן בשיטת אומנות לחימה זו זירת הקרב הוא הרחוב עצמו. 

קרב מגע לומדים ברצינות

אונליין תוכלו למצוא לפי סרטוני הסבר לטכניקות שונות הקשורות לקרב מגע, אך אם אתם באמת רוצים להיות בטוחים, אין תחליף לקורס קרב מגע. יתרה מכך, ולמרות שיש גם לא מעט מקומות שבהם הקורסים הללו מתקיימים, רק בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה זו הבחירה הנכונה. כאן תוכלו לתרגל מצבים שונים וללמוד ממאמנים מקצועיים ביותר, אז למה להתפשר על קורס שלא ייתן לכם את הטוב ביותר? להרשמה צרו קשר כבר עכשיו במספר: 054-6616299.

קרב מגע קריות

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    מידע נוסף בנושא

    חוג קרב מגע

     

    אם אתם רוצים להרגיש בטוחים יותר, או שחשוב לכם להעלות את הביטחון העצמי של הילדים, חוג קרב מגע זו הבחירה הנכונה. בחוג כזה המשתתפים ילמדו איך להגן על עצמם בסיטואציות שונות, איך לשלוט טוב יותר על גופם ואיך להתנהל במרחב שבו הסכנות עורבות לכל אחד מאתנו. מתלבטים לאיפה לפנות? בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה זו הכתובת הנכונה ואין ספק שכל מי שייקח חלק בחוג קרב מגע כאן ייצא מרוצה.

    למי חוג קרב מגע יוכל להתאים?

     חוג קרב מגע יוכל להתאים לכל אדם ואפילו לילדים, שכן בחוג כזה כל אדם מתחבר לעצמו, לומד איך לתפעל את הגוף שלו במצבים מסוימים ואיך לסמוך עליו. לכן החוג מתאים גם ל:

    • לילדים
    • לנשים
    • לגברים

    בנוסף, אתם תראו, תוך כדי החוג, שהשינוי לא בא לידי ביטוי רק באופן הפיזי, אלא גם מבחינה רגשית. להסתובב בעולם בידיעה ברורה שאתם יכולים להגן על עצמכם גם בסיטואציות מורכבות ואלימות יותר זו ידיעה מרגיעה ביותר. בנוסף לכך, מי שלומד קרב מגע בדרך כלל מתאהב בעניין והופך זאת לחלק בלתי נפרד מחייו. לכן בהחלט ניתן לומר שחוג כזה גם משפר את הפעילות הגופנית, במיוחד עבור מי שמתמיד בו לאורך חייו.

    למה כדאי ללמוד קרב מגע דווקא בבית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה?

    ללא כל ספק קרב מגע הוא מאותם התחומים שאפשר ללמוד בלא מעט מסגרות. עם זאת, ההיגיון אומר שאם אתם כבר משקיעים מהזמן ומהכסף שלכם, תרצו ללמוד כמובן מהטובים ביותר. לכן בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה זו בחירה טובה, כי כאן תזכו ללמוד בצורה רצינית ולעבור את האימונים עם המאמנים הכי טובים שיש. זקוקים לפרטים נוספים? רוצים להירשם עוד היום? צרו קשר כבר עכשיו במספר: 054-6616299 ובואו להכיר גם אתם את העולם המופלא של הקרב מגע. בחוג כזה המשתתפים לומדים להרגיש טוב יותר את גופם, לסמוך עליו וכך לשפר את איכות החיים שלהם. לכן תוכלו להיות בטוחים שאחרי החוג הראשון תרצו להמשיך אצלנו לעוד חוגים באומנויות לחימה שונות ומגוונות.

     

     

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇