akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אומנות לחימה משולבת: מידע חשוב

אומנות לחימה משולבת מתבססת על מגוון מסורות לחימה כדוגמת קראטה, איגרוף תאילנדי וג'יו ג'יטסו. משום שאומנות הלחימה המשולבת, או בקיצור ה-MMA, דורשת ידע והתמקצעות רבה בגראפלינג ובסטרייקינג, יש ללמוד אך ורק אצל המומחים: בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. מרכז זה, בניהולו של אביטל קרן, מייסד וראש השיטה הבינלאומית – אומנות לחימה משולבת יהודית מסורתית, יעניק לכם את הכישורים הנדרשים לצורך הגנה עצמית ועוד.

ה-Mixed Martial Arts, או בעברית – אומנות לחימה משולבת, מאפשרת ליריבים להיעזר במגוון אומנויות לחימה תוך שימוש במגוון טכניקות כמו למשל התגוששות, בעיטות ומהלומות.

כאמור, ה-MMA מתבסס על מסורות לחימה שונות:

  • ג'יו ג'יטסו ברזילאי – טכניקת לחימה זו, שהומצאה בתחילת המאה ה-20, משמשת לרוב ללוחמת קרקע ולאורך לחימה קרובה.

  • קראטה – מדובר באחת מאומנויות הלחימה הנפוצות ביותר בארץ ובעולם. בניגוד לאומנויות לחימה אחרות, הקראטה כולל פחות מגע של גוף צמוד. עם זאת, היא עדיין טכניקה יעילה להגנה עצמית.

  • איגרוף תאילנדי – מדובר בטכניקת לחימה תאילנדית הדומה במידה לקראטה. וזאת משום שהיא מתבססת על בעיטות ואגרופים.

ישנם מספר חוקים לאורך הלחימה המשולבת, כאשר בראש ובראשונה, על היריבים לחבוש את ידיהם וללבוש מעליהן את הכפפות. מעבר לכך, כל לחימה תתנהל בהתאם לסיווג משקל הלוחמים. וזאת משום שהידע הטכני שנצבר ישפיע במקרים של הפרשים במשקל. כך, כדי לא להכריע את הקרב מראש – יש להפגיש בין שני יריבים בקטגוריית משקל זהה.

כיצד מוכרע ניצחון בקרב MMA? לרוב, באמצעות החלטת השופטים ובמסגרת זמן שהוגדרה מראש. השופט של הזירה הוא שיפסיק את הקרב במקרים של הכנעה או נוק אאוט והמאמן יפסיק את הקרב בעת זריקת המגבת.

להתאמן בקביעות – תוך שמירה על אורח חיים בריא

בניגוד לאומנויות לחימה אחרות, ה-MMA אינו שם את הדגש על תרגול הגנה עצמית. עם זאת, בשל טכניקת הלחימה האגרסיבית, היא יעילה לקרבות וללחימה. לכן, היא פחות מתאימה למתאמנים צעירים. מתמחים באומנויות לחימה מסורתיות ומוכרות? מעוניינים להתקדם וללמוד על אמנות לחימה זו? בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, בניהולו של המאמן הראשי אביטל קרן, יעניקו לכם את ההכשרה המקצועית והמקיפה ביותר – תוך בניית תכנית אימונים מוקפדת לצד טיפולים נוספים במסגרת הרפואה המשלימה.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇