akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אומנות לחימה משולבת

האנושות ידעה כמה וכמה אסכולות של לחימה, כאשר העתיקות שבהן הן אומנויות הלחימה מהמזרח הרחוק ובכלל. היום, כאשר אנחנו ידועים כל כך הרבה על אומנויות לחימה והצלחנו ללמוד את היסודות שלה ברחבי העולם ולהמציא כמה חדשות, הגיע הזמן לשלב ביניהן למקצוע שונה וחד שלגמרי שנשען על כמה מהן. MMA, אומנות לחימה משולבת, הוא אומנות שנשענת על כמה מהפופולריות שבאומנויות הלחימה העתיקות המוכרות. היא לוקחת מכל אחד מהם את הממדים וההיבטים המתאימים לה, כמו שיטות עמידה ויציבה, לחימה על קרקע, ממדי ביניים ואחרים, וביחד מרכיבים קרבות שנראים מפה ומשם, עשירים בסגנונות שלהם ובטכניקות המגוונות והמרתקות שיש בה. מג'ודו ועד היאבקות וקראטה ואיגרוף תאילנדי. את כל זה תוכלו למצוא בקרב אחד של אומנות לחימה משולבת כזאת.

תחרויות בכל העולם

היום יש גם התאחדויות מסודרות של מקצוע זה, וכן גם תמצאו תחרויות מסודרות בכל מקום, גם בארץ, כולל זירות קרב עם קהל רב ואוהד לשיטה זו. אומנות לחימה משולבת היא אמנם הטופ שבטופ לכל מי שאוהב לעסוק בענף מתקדם זה, והיא נלמדת כיום גם בבית המדרש לאומנויות לחימה אצלנו, בשילוב עם הגישות שמרכיבות אותה. התפיסות ההוליסטיות אינן עוזבות אותן גם כשאומנויות לחימה משתלבות לשיטה חדשנית זו, אלא מעצימות את החוויה הן ללוחמים ולמתאמנים והן לצופים ולאוהדים. כדי ללמוד אותה יש להקדיש זמן אבל היתרונות והתועלת הרבה שמזומנת לכם משיטות אלה מעשירות את החיים שלכם בכל תחום שהוא, נפשית, מנטלית, רגשית וגופנית. הקשב והריכוז, המודעות הרבה, התרגילים התובעניים והשליטה בכמה ממדים ובכמה מיומנויות נותנים לכם כלים מצוינים לכל החיים בכל תחום שהוא. כדי ללמוד אומנות לחימה משולבת בואו לראות איך זה נראה בשטח והתנסו בשיטה זו, שתשנה את חייכם לטובה.

 

איך משפיעה אומנויות לחימה משולבות על מתאמנים?

עבור חובבי ספורט רבים, ביניהם ילדים ומתבגרים, וכן מבוגרים, אומנויות לחימה הפכו לאימון אטרקטיבי במיוחד ודרך מצוינת לשמור על כושר ואורח חיים בריא. טכניקות האימון בשיעורי אומנויות לחימה הן מקיפות, עובדות על שרירים רבים בגוף האדם, מחזקים את שרירי הליבה, את היציבות ושיווי המשקל וכן שורפים המון קלוריות. תוכלו למצוא ברחבי הארץ סוגים שונים של שיעורים כאילו כמו אגרוף תאילנדי, אומנויות לחימה משולבות ועוד, במרכז, בצפון ואפילו בדרום הארץ. המדרשה לאומנויות לחימה, הממוקמת נהריה, מציעה מגוון שיעורים בתחומים שונים, כמו גם מרכזי כושר נוספים ברחבי הארץ.

 

מהן אומנויות לחימה משולבות

אומנויות לחימה משולבות, או באנגלית Mixed Martial Arts, הן סוג של ספורט לחימה המשלב מגוון סוגים של שיטות לחימה גופנית. ענף זה מאפשר גם טכניקות הכאה וגם קרב קרקע, מה שמייחד ומבדל אותו מענפי לחימה אחרים. כמו בכל ענף לחימה, ישנם חוקים ומכות אסורות כגון מכות לגרון, נגיחות, נשיכות, שריטות, מכות מתחת לחגורה, לחוליות או לעורף וכדומה. עם זאת, בהתאם לתחרות החוקים עלולים להשתנות שכן אינם קבועים.

 

מה היתרונות מאימונים של אומנויות לחימה?

סוג זה של אימון, בין אם מדובר בחוג של אומנויות לחימה משולבות, קראטה, או אגרוף תאילנדי, משפר את הכושר הגופני, את היציבה, שיווי המשקל, יכולת השליטה בגוף ובתנועות, שרירי הליבה וכן שרירי הרגליים והידיים. בנוסף לכך, וחשוב לא פחות, לימוד ותרגול אומנויות לחימה מקנה ביטחון עצמי רב. הידיעה כי אפשר יהיה להתמודד עם תקיפה ברחוב, בריונות בבית הספר, אירועים חריגים בבית או בעבודה, כל אלו מחזקים מאוד את הביטחון העצמי ואת האמונה ביכולת האישית. בנוסף לכל היתרונות הפיזיים והמנטליים של אימוני כושר, לאימון יש השפעה חיובית עצומה על מצב הרוח והתחושה הכללית. כאשר מסיימים אימון מספק ומאתגר, רמת האנדורפינים בגוף עולה ומעניקה תחושה טובה, תחושה של ניצחון. שיעורי אומנויות הלחימה השונים המוצעים למבוגרים ולנוער דרך המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי, הפופולרית והמבוקשת באזור הצפון, יעניקו למתאמנים את כל היתרונות, ובנוסף גם ערכי מסורת יהודית שהם חלק בלתי נפרד ממהות המדרשה.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇