akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

איזה אומנויות לחימה אפשר למצוע בנהריה?

שמירה על כושר גופני, עיסוק בענף ספורט באופן חובבני, שיעורי ספורט במתנ"ס השכונתי, כל אלו הפכו פופולריים יותר עם השנים. חשיבות השמירה על כושר ידועה ומוכרת, ורבים בוחרים לצאת ולבצע פעילות מסוימת באזור המגורים הקרוב. יש מי שבוחרים לצאת לשיעורי פילאטיס, יש מי שרוכשים נעליים טובות ופשוט יוצאים לצעידה בשכונה, יש מי שנרשם לאימון לקראת מרתון ויש מי שמעדיפים שיעורי אומנות לחימה בנהריה, או באזור אחר קרוב למקום מגוריהם. המדרשה לאומנויות לחימה, מציעה ליצור תכנית אימונים למבוגרים ואף אימון אישי למעוניינים.

איזה אומנות לחימה מומלצות?

היא צריכה כמובן להתאים לאדם המתאמן. יש מבחר אפשרויות, ואם אין ניסיון או היכרות קודמת, ייתכן שיהיה קשה לבחור. אחת האפשרויות היא להתחיל שיעורי קרב מגע. שיטת הגנה עצמית בפיתוח ישראלי, שמטרתה לאפשר לאדם להרגיש בטוח ומוגן בסביבתו. זו גם דרך מצוינת לשמור על הכושר ולעשות אימון שעובד על כל השרירים. אפשרות אחרת היא אגרוף תאילנדי. זהו ענף אתגרי וקשוח יותר, יש לו כללים, טכניקות וחוקים משלו, אך הוא מציע אימון אינטנסיבי במיוחד.

אימוני כושר נוספים  

מלבד האימונים, ניתן לבחור עוד מגוון פעילויות ספורט אחרות. חלקן שגרתיות כגון שחיה, מכון כושר, שיעורי ספינינג, יוגה או זומבה, וחלקן פחות. בין מגוון השיעורים הפחות שגרתיים ניתן למצוא אימוני נינג'ה הדומים למסלול בתוכנית הטלוויזיה, ריקוד על עמוד (שאלו אימונים קשים ומאתגרים במיוחד), קיר טיפוס, אימון קרוספיט ועוד.

שעה רשומה ביומן

לעיתים ההחלטה לצאת לשיעור, לאימון או סתם לצעידה בשכונה, היא ההחלטה הקשה ביותר. כבר נמצאים בבית, אין חשק להחליף בגדים, הספה נוחה יותר, השעה מאוחרת ועוד הרבה סיבות להישאר בבית. הדרך הטובה ביותר היא פשוט להתחיל. לשריין ביומן שעה אחת בשבוע שבה יוצאים לאימון, ולא לקבוע שום תכנית אחרת. לאחר תקופה, האימון הבודד יהפוך לשניים ובהמשך אפילו ליותר. המדרשה לאומנויות לחימה, בעלת המוניטין והוותק, מציעה מגוון שיעורים ואימונים למבוגרים בתחום אומנויות הלחימה. ניתן אפילו להתאמן עם מאמן אישי. מתקשרים לצוות המרכז וקובעים שיעור ניסיון ראשון להתרשמות.

אומנויות לחימה בנהריה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇