akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

איזה חוג לאומנויות לחימה מומלץ ביותר?

מאז ומתמיד היו אימונים הכוללים "עימות" גופני בין שני מתמודדים. ג'ודו למשל הוא אחד מענפי הספורט באולימפיאדה ואפילו זכינו בתחום זה בכמה מדליות אולימפיות. בנוסף לג'ודו, ישנם אימוני נוספים כגון קראטה, אגרוף, קרב וגע ועוד. ככל שתחום זה תפס תאוצה והפך פופולרי יותר, כך צצו וקמו מרכזי ספורט כגון המדרשה לאומנויות לחימה הממוקמת בצפון. מרכזי הספורט, המועדונים השונים והשיעורים הפרטיים מציעים מגוון רחב של אימונים בענף ייחודי הנקרא חוג לאומנויות לחימה בנהריה.

איזה חוג לאומנויות לחימה מומלץ ביותר?

כל חוג לאומנויות לחימה מפתח מגוון יכולות גופניות ואישיות גם יחד. חוג קראטה למשל מחזק את היציבה, שיווי המשקל, את הסיבולת לב ריאה וכדומה. בנוסף לכך, הוא מפתחת משמעת עצמית חזקה, יכולת התמדה ויכולת חשובה של התמודדות עם כישלונות. כל חוג מציע סגנון אחר של לחימה, משנה שלמה העומדת מאחוריו וכמובן מאמנים אישיים שונים. ייתכן שחוג אחד יתאים במיוחד לאח אחד במשפחה, אך דווקא לאחיו יתאים סגנון אחר. לכן, אין המלצה על חוג מסוים כי אם האפשרות להתנסות ולבחור בזה המושך ביותר את הילד.

לא הולכים מכות

חשוב לציין ולהדגיש כי חוג לאומנויות לחימה אינו אימון שבו ילדים לומדים להרביץ זה לזה ולקבל מכות. אלו חוגים וסגנונות אימון שונים אשר עומדת מאחוריהם תורה שלמה שהגיעה מתרבות מסוימת. במהלך אימונים אלו נלמדת טכניקת התנועה, נלמדת הצורה בה נוגעים זה בזה ובעיקר נלמדת משמעות האימון, מקורותיו והתרבות העומדת מאחוריו. דווקא בחוגים אלו הילדים לומדים להימנע ממכות, להיזהר בעת המגע וכן שליטה עצמית המאפשרת להם להתמודד היטב גם עם התגרויות חיצוניות שאינן קשורות דווקא לספורט ולמשחק.

מאמנים לחיים

כל מאמן ספורט, במיוחד לילדים, אמור להחדיר בהם את רוח החוג ואת כוונותיו, לעודד אותם ברגעים הקשים וכך לאשר להם לקום מנפילות ומכישלונות ולהמשיך הלאה. צוות המאמנים של המדרשה לאומנויות לחימה אכן מאמין בדרך ההדרכה הזו. כל אחד ואחד מאנשי הצוות פונה לילדים בגובה העיניים, מתייחס אליהם כשווים ובדרך זו מצליח לכוון אותם ולאמן אותם בצורה הטובה ביותר, ואף להגיע לתוצאות נפלאות.

חוג לאומנויות לחימה בנהריה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇