akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

ג'ודו לילדים בנהריה – לפתח מיומנויות

חוג ג'ודו לילדים בנהריה יפתח את היכולות הרגשיות והפיזיות שלהם – ללא כל ספק. החל מפיתוח הדימוי העצמי, הכושר הגופני, הגמישות ואף הקואורדינציה שלהם – בזכות מערכת האימונים המושקעת של בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, ילדיכם יתעצבו כראוי ויהפכו, בהמשך, למבוגרים אחראיים, בריאים ובעלי מודעות. אם אתם גרים בנהריה וחוג ג'ודו לילדים נשמע לכם כמו רעיון מלהיב, צרו קשר עם אביטל קרן, בעלי המרכז, ובואו להתרשם מהאימונים שאנו מציעים.

 

תחום אומנויות הלחימה הוא עולם ומלואו – כאשר ג'ודו הוא חלק בלתי נפרד מכך. מקורו של הג'ודו, המוכר גם בתור קודו קאן ג'ודו, הוא ביפן. עם זאת, הוא נכנס בסערה למדינות המערביות והפך לחלק חשוב מתרבות האימונים של רבים מאתנו. למעשה, ספורטאים רבים מתחרים אחד בשני באולימפיאדה מדי ארבע שנים. בשל כך, מומלץ להתחיל ולהתאמן בתחום ספורט זה בגילאים מוקדמים.

אכן, הורים רבים בישראל שולחים את ילדיהם למרכזי אומנויות לחימה כדי להתמקצע בג'ודו. אמנם ניתן להתחיל ולהתאמן בג'ודו בכל גיל, אבל הגיל המומלץ בו ניתן להתחיל ולתרגל טכניקות אלו הוא 4 – אם אתם צופים לבנכם או בתכם עתיד ספורטיבי מוצלח. עם זאת, בהחלט ניתן כמובן לחכות מעט – לתקופת בית הספר היסודי, ולעודד אותם להתאמן.

כמות המפגשים במסגרת לימודי ג'ודו משתנה בהתאם לגילאי הילדים. במידה ומדובר, למשל, בילדי גן, ניתן לשלוח אותם פעם אחת בשבוע לאימון ג'ודו הנמשך לא יותר מ-45 דקות. הילד שלכם התחיל כיתה ד' או ו'? ניתן יהיה לשלוח אותו, בממוצע, פעמיים בשבוע לאימון הנמשך שעה.

אימוני ג'ודו מיועדים גם לבנים וגם לבנות. אמנם ענף זה נחשב לגברי, אך לאורך השנים האחרונות אנו עדים לשינויים חיוביים מבחינת השוויון עבור נשים – גם כאשר מדובר בענפי הספורט השונים. בהתאם לכך, מומלץ לעודד ילדות להשתתף באימוני ג'ודו. כך, הן יחזקו את היכולות הפיזיות שלה כמו גם ילמדו כיצד להתנהל תחת מצבי לחץ.

 

להעניק ארגז כלים לילדינו

הטכנולוגיה הביאה עמה יתרונות רבים לצד חסרונות רבים לא פחות. בין אם מדובר במחשב, בטלוויזיה או מכשיר הטלפון הנייד, מומלץ למצוא עבור הילדים שלנו פעילויות אשר לא כוללות בהייה במסך המחשב. אם אתם גרים בנהריה ומחפשים פתרונות יצירתיים עבור ילדיכם, מומלץ לפנות אל בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה ולרשום אותם לאימוני ג'ודו. כך, הם ירכשו ארגז כלים משמעותי שילווה אותם למשך שארית חייהם.

ג'ודו לילדים בנהריה – לפתח מיומנויות

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇