akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

ללמוד אחד על אחד ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה

ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה ניתן ללמוד בקבוצות או במסגרת אימון אישי. כך או כך, תרוויחו המון מהשתתפות קבועה בלימודי אומנות לחימה זו: החל מחיזוק היכולות הגופניות שלכם ועד הגנה עצמית מהמעלה הראשונה – בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה יעניק לכם את ההדרכה המקצועית והמקיפה ביותר. כל שנותר לכם לעשות הוא לקבוע פגישה ולהתרשם מהצוות ומהמתקנים האיכותיים שלנו.

 

אחת משיטות הלחימה הנפוצות של ימינו היא הג'יו ג'יטסו הברזילאי; אומנות לחימה שפותחה על ידי קרלוס גרייסי בתחילת המאה ה-20. בהמשך, אומנות לחימה זו הלכה וצברה תאוצה בארצות הברית במסגרת ה-Ultimate Fighting Championship. במסגרת שיטת לחימה זו, היריבים פועלים בהתאם למספר נקודות עיקריות וחשובות: ראשית, עליהם להתמקצע בעמדה הבסיסית – בין אם מדובר במאונט, גארד או חצי גארד. בהמשך, יהיה עליהם ללמוד על טכניקות ההכנעה. בזכות טכניקות בסיסיות אלו, אחד היריבים יכול לגבור על המתמודד השני – ולנצח.

כדי לשלוט באלמנטים אלו היטב, מומלץ לפנות אל מדריכים מקצועיים וללמוד מהם את החוקים ואת טכניקות הפעולה השונות. אימונים אישיים, למשל, הם דרך יעילה לרכוש ידע וניסיון. מדוע? ראשית, תלמדו על שלל טכניקות הפעולה מתוך מטרה לשלוט בהן. מדי מפגש, המדריך יציג בפניך טכניקות אלו בזהירות וביעילות כך שתוכל להשקיע בפיתוח הרפלקסים שלך. בהמשך, ובהתאם ליעדים שהוגדרו מול המדריך, תוכל ללמוד על נקודות החוזקה שלך ולשלוט באומנות ללימה זו היטב.

אימונים קבוצתיים, לעומת זאת, יעילים גם כן – אך אינם מתאימים לכל אחד. וזאת משום שהמאמן מקדיש פחות זמן – באופן יחסי – עבור כל תלמיד. בשל כך, יהיה עליך לסמוך על המשוב המיידי של השותף שלך ללימודים.

 

להתייחס לכל נקודות החוזקה

ג'יו ג'יטסו ברזילאי הוא אומנות לחימה המתאימה לכל אחד ואחת. כל שעליך לעשות הוא לסמוך על המדריך – וללמוד את הטכניקות. בין אם אתם מעדיפים ללמוד בקבוצה או באופן פרטני, צוות המדריכים של בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה יעניק לך את הידע הנדרש – תוך מתן יחס אישי לכל תלמיד.

ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה – ללמוד אחד על אחד

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇