akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה

אומנויות הלחימה השונות ברחבי העולם שואבות ידע ושיטות או תנועות אחת מהשנייה. חלק מהן גם מבוססות על ידע של אחרים. לכן, ג'יו ג'יטסו ברזילאי נחשב לשיטת לחימה שנשענת על יסודות של ג'ודו למשל, אבל התפתחה עם השנים לשיטת לחימה וענף ספורט בפני עצמו. מקורו בברזיל, והוא נועד כמו כל השאר להגנה עצמית במקור. הוא כולל דברים נוספים שמבוססים על ג'ודו ואומנויות לחימה אחרות, והוא מתאים גם לאנשים שמחפשים שיטה ללמוד להגנה עצמית ולפיתוח הכושר הגופני שלהם בכל גיל. ג'יו ג'יטסו ברזילאי בנהריה כולל גם מכות ואגרופים ולחימה על הקרקע. הוא מצוין לפיתוח שליטה עצמית, כושר גופני ולימוד טכניקות שונות להפלת היריב והתמודדות עמו ולכן מצוין גם למי שרוצה ללמוד להגן על עצמו בדרכים מתוחכמות. השיטה מחייבת לימוד מסודר ואפשר להתקדם בה לפי דרגות למי שמתמיד והופך זאת לאורח חיים, כולל הפילוסופיה ותפיסת העולם המיוחדת שלה.

טכניקות שונות ומעניינות

השיטה נולדה כתוצאה מכך שמפתחה לא הצליח להתאמן בג'ודו בגלל מגבלות שונות, ולכן היא מצליחה לדבר גם למי שרוצה ללמוד דרכים נוספות על ג'ודו כדי להגן על עצמו ולהתאמן בשיטת לחימה מעניינת עם ערכים ומשנה סדורה. בית המדרש לאומנויות לחימה יהודיות מלמד גם ג'יו ג'יטסו ברזילאי משום שהוא מתאים גם לתפיסות הערכיות ולשיטות האימון העצמי בערכים והמשמעת עצמית, קשב וריכוז ליריב, ומקנה כלים לחיים בכל תחום שהוא. הטכניקות של ג'יו ג'יטסו ברזילאי בנהריה מצוינות גם למי שרוצה להשתמש בכוחו של היריב כדי להגן על עצמו, ולכן מתאים גם למי שמחפש שיטת מתוחכמת של אומנות לחימה מודרנית. השיטה משולבת גם בתחרויות בינלאומיות ללחימה משולבת, כך שאפשר למצוא בה שפה לתקשר עם אנשים מכל העולם ולהשתלב בעולם זה.

 

הכירו את ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה

לעיתים, אנו מרגישים לא בנוח עם העובדה שאיננו כשירים להגן על עצמנו מפני אירועים אפשריים. לפעמים אנו לא מרגישים בטוחים בסביבה המיידית שלנו ותחושות אלו מתורגמות לפחד, לחרדות, לחשש לצאת החוצה, לחוסר ביטחון עצמי וכדומה. בין אם תחושות אלו נסמכות על עובדות במציאות, ובין אם אלו תחושות סובייקטיביות בלבד, הן מלוות אותנו ומשפיעות על תחומים רבים בחיינו ומהווים פגיעה בשגרה. חוג ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה, במידה ואתם מתגוררים בצפון, יכול להוות פתרון מצוין עבור כל אחד אחר שרוצה ללמוד הגנה עצמית – ילדים ומבוגרים כאחד. המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי מציעה מגוון חוגים שביניהם ג'יו ג'יסטו, המיועד לכל שכבות הגיל.

 מה לומדים בחוג ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה?

במהלך החוג ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה ילמדו המתאמנים עקרונות מנחים של אומנות לחימה זו, הנחלקים לעקרונות וטכניקות מעשיים, לקווים מנחים ולעקרונות מחשבתיים. בין מגוון טכניקות ההגנה וההתקפה ניתן למצוא בעיטות, אגרופים, הפלות לקרקע, תפיסות גוף ודרכים להשתחרר מהן וכדומה. הטכניקות משתפרות, מתעצבות ומשתכללות ככל שאנו משיגים שליטה מירבית בגוף והתנועות הופכות ממוקדות ומדויקות יותר. רק באמצעות אימונים ממושכים ודבקות במטרה, אפשר להתקדם הלאה ולהתקדם בדרגות הענף. 

 מהם קווי היסוד של השיטה?

כל אומנות לחימה, ובייחוד ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה, כוללת עקרונות וקווים מנחים, כמו למשל שליטה עצמית והיכולת להפסיק או להשתמש באמנות הלחימה במצבים נחוצים בלבד, הפגנת כבוד לזולת, הצבת מטרות ועמידה ביעדים, התמודדות עם כישלונות כמו גם עם הצלחות וכדומה. הקניית ערכים אלו חשובה לא פחות מהיתרונות הפיזיים וכמו בכל ענף ספורט אחר, גם אומנויות לחימה צריכות להיערך ברוח ספורטיבית וכבוד הדדי. בענף אומנויות הלחימה ישנו מדרג ברור וקבוע שניתן לעבור בו משלב אחד לאחר על ידי ביצוע מבחנים ותחרויות. אם תתמידו ותתחרו תוכלו להגיע להישגים משמעותיים ולפתח את אמנות הלחימה מעבר לתחביב. צוות המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי מעניק לכל מתאמן ומתאמנת יחס אישי, ליווי צמוד ותמיכה חשובים וחיוניים על מנת שילמדו את משמעות המושג "ואהבת לרעך כמוך" כדי להוביל אותם בסופו של דבר להצלחה בענף וגם בחיים.

ג'יו ג'יטסו נהריה

אומנויות לחימה הן דרך נהדרת לשמור על כושר גופני ועל אורח חיים בריא ובאותו הזמן, להקנות ערכים חשובים למתאמנים, בייחוד אם מדובר בילדים. חוגים בתחום אומנויות הלחימה תמיד משכו ילדים, וימשיכו לעשות זאת ממגוון סיבות. כמו כן, ניתן לקחת שיעורי אומנויות לחימה בתור תחביב כיפי ומעשיר וניתן גם להתמקצע אם רוצים בכך. חוג ג'יו ג'יטסו נהריה, כמו גם מגוון חוגים נוספים כגון קרב מגע, קראטה, אומנויות לחימה משולבות או אגרוף תאילנד, אפשר למצוא דרך המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי.

 

מה לומדים בחוג ג'יו ג'יטסו נהריה?

ג'יו ג'יטסו היא אומנות לחימה שקשה לתעד מתי התחילה, ישנם תיעודים מוקדמים של תנועות וטכניקות כבר משנת 1650. יש ג'יו ג'יטסו יפני ויש ברזילאי, ושניהם נועדו להכניע את היריב ולהפילו על הקרקע. במסגרת חוג ג'יו ג'יטסו נהריה לומדים המתאמנים טכניקות שונות של מכות, אגרופים, הפלות, נפילות בטוחות ולחימה על הקרקע באמצעות הידיים בלבד. בנוסף, החוג מקנה ערכים חשובים כמו משמעת עצמית, נחישות והתמדה. במידה ומצטרפים לחוג כילדים, כאשר הם יתמידו הם יוכלו להשתתף בתחרויות, להתקדם בדרגות החגורה ולהגיע להישגים אישיים משמעותיים.

 

התמודדות עם אתגרי החיים

חוגי ספורט כגון ג'יו ג'יטסו נהריה, כדורגל, ריקוד, שחיה, טניס ועוד הם מצוינים עבור פיתוח מיומנויות, הן גופניות והן נפשיות, מנטליות ופסיכולוגיות. במסגרתם ניתן גם ללמוד להתמודד עם קשיים ומהמורות כגון הפסד בתחרות, תנועה שלא נעשית בצורה המושלמת ביותר, מתאמן אחר שמגיע להישג גבוה יותר וכדומה. התמודדות עם קשיים אלו, עם ההפסדים, הכישלונות והנפילות, מאפשרת למתאמנים לאתגר את עצמם, לא להתייאש ולהתרומם שוב אחרי כל מפלה. יכולות אשר ילוו אותם לכל אורך חייהם בכל תחום אחר שיבחרו. מאמני המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי, בהנהלת אביטל קרן, מאמן ראשי מסלול הכשרת הלוחמים ואימון מבצעי, הם הטובים ביותר בתחומם ויפנו לכל מתאמן ומתאמנת בכבוד, בהערכה ובגובה העיניים. הם מציעים חוגים שונים לתושבי הצפון כמו אומנויות לחימה משולבות, ג'יו ג'יטסו, אגרוף תאילנדי ועוד.

 

 

ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    מידע נוסף בנושא

    לימוד ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה

     

    זה לא באמת משנה בני כמה אתם, האם עד היום עסקתם בפעילות גופנית על בסיס קבוע או לא, כי בכל מקרה ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה זה קורס שכדאי לכם לקחת בחשבון. מעבר לכך שבקורס כזה תלמדו את כל הטכניקות שצריך כדי להגן על עצמכם במצבים שונים, אתם תראו מהר מאוד שיפור בעוד רבים של החיים. בית המדרש הגבוהה לאומנויות הלחימה הינו מקום נהדר ללימוד השיטה בצורה יסודית ורצינית, אז למה שלא תתקשרו עוד היום כדי לשריין לעצמכם מקום בקורס?

    ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה זו בחירה טובה גם למתחילים

     ממש כפי שענפים אחרים של אומנות לחימה נשענים זה על זה, כך קורה גם לגבי ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה. מה שכן, בעוד שבאומנויות לחימה אחרות צריך כושר גופני כדי לעמוד בקצב, כאן אתם יכולים לעשות תחילה את הקורס הבסיסי, לשפר את הכושר הגופני ורק אז להמשיך לרמות נוספות. אומנות הלחימה הזאת נשענת על עקרונות חשובים כמו:

    • הקשבה ליריב
    • ריכוז ליריב
    • תגובה מדויקת
    • הגנה עצמית תוך שימוש בטכניקות שונות

    חושב לדעת: הלימודים בשיטה זו חייבים להיעשות בצורה מסודרת וההתקדמות היא לפי דרגות. כמו כן, בהחלט נהוג לומר שזו שיטה שנשענת על ג'ודו, אך מזה שנים רבות היא מהווה אומנות לחימה בפני עצמה.

    בואו ללמוד המקום הטוב ביותר שיש

    חיפוש קצר יגלה לכם שגם את אומנות הלחימה הזאת אפשר ללמוד היום בעוד ועוד מרכזים. עם זאת, רק במקום כמו בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה תדעו שאתם לא מבזבזים את הזמן היקר שלכם. יש לכך כמה סיבות: המקום וותיק, המאמנים מוכשרים ומנוסים ביותר והלימודים מתקיימים באווירה מתאימה. אתם תראו, כבר אחרי מספר שיעורים מצומצם, כיצד כל היחס שלכם לגופכם משתנה. אתם לומדים לזוז אחרת, לסמוך על הגוף שלכם ולדעת בוודאות שבכל מצב תוכלו להגן על עצמכם. ייתכן שלא תימצאו לעולם בסיטואציה שבה תרצו להגן על עצמכם בעזרת שיטה טובה, אך עדיף להיות בעלי ידע ויכולת מאשר להרגיש חוסר אונים ולהיפגע. לפרטים נוספים התקשרו כבר עכשיו למספר: 054-6616299 והירשמו לחוויה שתשנה את חייכם לטובה.

    חוג ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה

    מחפשים ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה? תוכלו למצוא את החוגים הטובים ביותר אצל אביטל קרן, מומחה לאומנויות לחימה. ג'יו ג'יטסו התפתח מהג'ודו והתחיל את דרכו אי שם בברזיל. אומנות לחימה זאת משלבת בתוכה גם מגוון רחב של טכניקות לחימה צמודות קרקע וכן טכניקות של הגנה עצמית. מדובר באומנות לחימה לכל דבר, כאשר בשנים האחרונות ניתן לראות אותה גם כחלק מהתחרויות השונות בעולם הספורט.

     

    מדוע כדאי ללמוד ג'יו ג'יטסו ברזילאי נהריה

    הן הורים רבים לילדים והן מבוגרים רבים מחפשים דרכים על מנת להגיע להישגים גבוהים יותר בפן הפיזי ובפן הנפשי. ידוע כי נפש בריאה בגוף בריא, ולכן בחירה בספורט היא הבחירה הנכונה ביותר על מנת לתפוס שני ציפורים במכה אחת – ולטפל גם בגוף וגם בנפש. אך נשאלת השאלה איזה סוג ספורט לבחור? אומנויות לחימה הן הפתרון האידאלי, ומאפשרות לחזק את הגוף – אך גם לפתח את תחושת המסוגלות שלנו ובכך לחזק את הביטחון העצמי. לג'יו ג'יטסו יתרונות רבים שהופכים את הלמידה שלו לכדאית:

    • זוהי אומנות לחימה אפקטיבית במיוחד כאשר מדובר בהגנה עצמית, ולכן מספקת ידע שחשוב שיהיה לכל אדם.
    • הג'יו ג'יטסו דורש בעיקר טכניקה ולא כוח פיזי רב, ולכן מתאים לכל אחד גם למי שנמצא בתחילת דרכו.
    • הוא מפתח דפוסי חשיבה מתקדמים שכן הוא דורש הבנה מהירה של הסיטואציה וניתוח התנהגותו של היריב.
    • הוא מאפשר פריקה של אנרגיות הן פיזיות והן נפשיות, ובכך מאפשר שחרור מתחים.
    • הוא מאפשר חוסן מנטלי, כיוון שהוא מספק את ההבנה שמתוך הקושי צומחים.

     

    למידה של ג'יו ג'יטסו בנהריה

    אם גם אתם מחפשים מענה עבורכם או עבור ילדיכם, ואתם גרים באזור הצפון, אביטל קרן הוא המאמן הטוב ביותר שתוכלו לבחור לעצמכם או לילדיכם. בעזרת ניסיון של שלושים שנים בתחום אומנויות הלחימה, הוא יוכל ללוות אתכם אל עבר היעד שקבעתם לעצמכם. כל אחד רוצה לבחור עבור עצמו או עבור ילדיו את הטוב ביותר ובדיוק לשם כך אנו כאן, על מנת לתת את המענה הראוי ביותר עבורכם. בעזרת כלים רבים אותם אנו מעבירים, כל אחד יוכל לרכוש את המיומנויות הנלמדות ברמה הגבוהה ביותר.

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇