akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

העמותה של "המרכז לאומנויות לחימה שוטו-קאן קראטה-דו" מנהריה זכתה בגביע המדינה לשנת 1998

חניכיו של המאמן אביטל קרן קטפו שבעה גביעים מעשר קטגוריות.
בשלוש האחרות הם הסתפקו במקום השני. ההישג המרשים ביותר היה של רחל בר, שזכתה באליפות בפעם השביעית (!) ברציפות.

 

חניכי העמותה הנהריינית "המרכז לאומנויות לחימה שוטו-קאן קראטה-דו",זכו בשבוע שעבר בגביע המדינה, לאחר שבסיכום כל הקרבות והקאטות דורגו במקום הראשון.

בתחרות, שנערכה בצפת, השתתפו כ-50 מועדונים מכל רחבי הארץ. חניכיו של המאמן אביטל קרן, זכו בראש דירוג הנקודות אחרי שבסיכום הכללי קטפו שבעה גביעי אליפות ועוד שלוש פעמים הסתפקו בסגנות.

ולהלן התוצאות: עידו קלמר (קאטה בנים לגילאי 8-10) סיים ראשון ושמר על תוארו מהשנה שעברה: קלמר גם סיים במקום השני בקרבות כשהפסיד בגמר לחברו לקבוצה ז'ניה פרידמן: ענבל שחר (קאטה וקרבות בנות לגילאי 8-10), שכבר בתחרות הרשמית הראשונה שלה זכתה בבכורה: ז'ניה פרידמן (קרבות בנים לגילאי 8-10) זכה הפעם הראשונה שלו במקום הראשון: יוני פרהדיאן (קאטה בנים לגילאי 12-14) גבר על כל יריביו וגם הוא הצליח לשמור על תארו משנה שעברה: אמילי גרינצוויג (קאטה וקרבות בנות גילאי 12-14) זכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות: טל רוטשטיין (קאטה וקרבות בנים לגילאי 16-18) הוכתר גם הוא כאלוף שנה שנייה ברציפות: רחל בר (קאטה וקרבות בנות לגילאי 16-18) הגדילה לעשות כשזכתה שנה שביעית ברציפות!!! באליפות: ניבה פרהדיאן (קאטה בנות לגילאי 8-10) סיימה שנייה כשנכנעה בגמר לחברתה לעמותה ענבל שחר: גילי ברוך (קאטה בנים לגילאי 12-14) דורג שני אחרי שנוצח בשלב הגמר על ידי חברו לקבוצה יוני פרהדיאן.

המאמן אביטל קרן סיכם: "הסטנדרטים החדשים שלנו בתורת האימון וההדרכה המקצועית שהיא ברמה בינלאומית, מוכיחים את עצמם. אני דואג שחניכי העמותה שלנו יזכו לתנאים הכי טובים ולקורסים הכי מקצועיים, והתוצאות מדברות בעד עצמן. אני מרוצה שחניכי העמותה שלנו לא איכזבו והביאו הרבה כבוד גם למועדון וגם לעיר נהריה".

חניכי העמותה השתתפו בתחרות גביע המדינה בזכות סיוע ומימון של מועדון רוטרי בנהריה, סוכנות הביטוח של יוסי אביטן, רן מפורצי המנעולים ומוסך האופנוע. בימים אלה ממשיכה העמותה בטיפוח ספורטאים אולימפיים ביחידה לספורט הישגי שהוקמה לפני מספר חודשים.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇