akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

חוגים לילדים בנהריה – כל מה שרציתם לדעת

כאשר הילדים חזרים מהגנים או מבית הספר, יש להם שעות פנאי רבות כל יום. במהלך השעות הללו הם יכולים לשחק עם חברים, לצפות בטלוויזיה, לצאת לטיול עם המשפחה או להירשם לחוג שמעניין אותם. ישנו מגוון עצום של חוגים לילדים בנהריה, כמו בכל אזור אחר בארץ, שרק הולך ומתרחב עם השנים. אם בעבר היה חוגי נגינה על פסנתר, גיטרה או כינור, היום ניתן למצוא גם חליל צד, צ'לו, תופים ואף חצוצרה או טרומבון. אם בעבר היו חוגי ספורט כגון כדורגל או כדורסל לבנים, בלט וריקוד לבנות, היום ניתן למצוא ילדים משני המינים בחוגים אלו וכן מבחר גדול של חוגים לאומנויות לחימה, כמו שמציעה המדרשה לאומנויות לחימה.

אילו חוגים לילדים בנהריה הם המומלצים ביותר?

חוגים לילדים בנהריה, או בכל אזור אחר בארץ, חשוב שיתאימו לאופיו של הילד, יכולותיו וחשוב מכך – העדפותיו האישיות. ילד או ילדה שאוהבים לצייר, לפסל וליצור, יעדיפו בוודאי חוגי אומנות, ויימשכו באופן טבעי לחוגים בתחום זה. ילדים ספורטאים\ כאלה שאוהבים את שיעורי הספורט בבית הספר ותמיד מחפשים את הדרך להתחרות, לרוץ ולהוציא אנרגיה, כמובן שיבחרו בחוגי ספורט למיניהם ואולי אפילו חוגי אקסטרים.

חוגים להרחבת הידע

בנוסף, ניתן למצוא בתוך מגוון חוגים נהריה, גם חוגים מעשי ידע כגון שיעורי שפות, לימוד משחק השחמט, חוגים שונים בתחום המדע ועוד. בנוסף לפעילויות אלו, ניתן למצוא גם מגוון פעילויות ייחודיות ולא שגרתיות כגון שיעורי אילוף כלבים, חוגי בניה בלגו, שעות חקלאות או שיעורי קסמים וקוסמות.

לדבר עם הילדים בגובה העיניים

הגישה כלפי ילדים בשנות ה-2000 שונה מאוד מזו שהייתה לפני 30, 40 או 50 שנים. היום ישנה פתיחות וקבלה גדולים יותר, מתחשבים בדעתו של הילד ברבה יותר והוא מקבל יחס מאפשר ומכיל הרבה יותר. כל אלו באים לידי ביטוי במגוון חוגי אומנויות הלחימה המוצעים על־ידי מורי המדרשה לאומנויות לחימה. צוות המרכז מאמין כי רק באמצעות תקשורת בינאישית טובה, יחס מכבד ודיבור בגובה העיניים, ניתן להגיע לליבו של כל ילד ורק כך ניתן לאמן אותו בצורה הטובה ביותר.

ילדים בזמן קראטה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇