akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

חוג לאומנויות לחימה לילדים

אתרי האינטרנט השונים, סדרות טלוויזיה שונות, תחרויות ריאליטי, ועוד המון פלטפורמות אחרות, מציגות את נושא אומנויות הלחימה לילדים ולמבוגרים כאחד. תחום זה הופך עם השנים להיות פופולארי ומבוקש, הן בקרב הילדים והן בקרב המבוגרים. חוג לאומנויות לחימה לילדים נהיה חוג מבוקש ויוקרתי במיוחד, כזה שמתמלא במהירות, וכזה שהביקוש אליו גדל. המדרשה לאומנויות לחימה הממוקמת בנהריה, מציעה מגוון חוגים ואימונים בתחום אומנויות הלחימה השונות.

איזה חוג לאומנויות לחימה לילדים יש לבחירה?

בתחום זה של חוג לאומנויות לחימה לילדים ישנן כמה אפשרויות לבחירה. ילדים יכולים להתנסות בכמה חוגים לפני שהם בוחרים את החוג שבו ירצו להתמיד.  יש חוג ג'ודו או קראטה, אגרוף תאילנדי וקיקבוקסינג, יש קרב מגע והגנה עצמית, ג'יו ג'יטסו, טאי-קוון-דו. גם קפוארה נכלל תחת רשימת החוגים של אומנויות לחימה ואפילו צ'י קונג או טאי צ'י הרגועים יותר. אפשר לבחור חוגי אגרוף והיאבקות, ג'ימבוקיק ואפילו MMA.

איך בוחרים?

כדי לבחור חוג לאומנויות לחימה לילדים מתוך המבחר הגדול הזה, יש להתייחס לכמה פרמטרים שונים שחלקם קשורים לרצונותיו של הילד וחלקם ממש לא. בשלב הראשון כמובן יש לשמוע מה הכיוון ומה החוג או החוגים אליהם הילד מתייחס. בשלב הבא יש לבחון אילו חוגים נמצאים באזור המגורים, או באזור קרוב מספיק למרחק נסיעה קצר, גם שעות פעילות החוג הן משמעותיות וכמובן המחיר. לאחר התייחסות לכל הגורמים הללו, תישאר לרוב רק אופציה אחת או שתיים ואז ניתן להגיע לשיעור ניסיון כדי לבחור בהתאם לאופי המקום, כימיה עם המדריך, תקשורת עם ילדים אחרים וכדומה.

קשר אישי עם המדריך וילדים אחרים בחוג

הבחירה בכל חוג, נעשית בסופו של דבר רק לאחר שיעור ניסיון והיכרות עם המדריך ועם שאר הילדים בקבוצה. היכרות זו חשובה ביותר, ובמקרים בהם אין כימיה, לרוב הילד לא ירצה להישאר.

מדריכי המדרשה לאומנויות לחימה כולם מקפידים על דיבור לילדים בגובה העיניים, כבוד הדדי והתייחסות לכולם כאל שווים. האווירה השוררת במקום נעימה ונוחה, הילדים יכולים להרגיש בבית והתקשורת והכימיה זורמת מעצמה. זהו מקום שילדים רבים, וגם הוריהם, ירגישו בו ביטחון. מוזמנים להרחיב בקריאה על אומנויות לחימה משולבות.

אומנויות לחימה משולבות

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇