akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

חוג ספורט אתגרי לילדים

ילדים אוהבים חוגי ספורט, אוהבים להוציא אנרגיה, להשתולל, לרוץ ולקפוץ, להראות יכולות פיזיות ועוד. מגוון חוגי הספורט בשנים האחרונות גדל והתרחב, ולצד חוגים ותיקים כגון שחיה, כדורגל וריקוד יש חוגים מודרניים וחדשניים כגון חוג נינג'ה, קפוארה או קיר טיפוס. חוג ספורט אתגרי לילדים הוא אחד האהובים במיוחד על ילדים שכן הוא מאפשר להם לחוות פעילות ספורט אקסטרים שהם לא יכולים לקבל בבית הספר. המדרשה לאומנויות הלחימה מציעה מגוון חוגי ספורט אתגרי לילדים הגילים שונים.

מה הערך המוסף של חוג ספורט אתגרי לילדים?

חוגי ספורט מפתחים את הכושר הגופני של הילדים בצורות רבות ושונות, בהתאם לסוג האימון, חוג ספורט אתגרי לילדים מאפשר להם להתפתח גם מבחינות נוספות. בראש ובראשונה, חוגי ספורט שונים, דורשים משמעת עצמית ברמה גבוהה במיוחד. ילדים לומדים דחיית סיפוקים, עמידה בחוקים ובכללים התמקדות במטרה וכדומה. בנוסף, הם לומדים להתמודד עם כישלונות המלווים את ההצלחה, ולומדים להתרומם מהמקום הנמוך, ולהתקדם הלאה למטרה וליעד הבא.

חיזוק הדימוי העצמי

בין מגוון החוגים האפשרויות העומדים בפני הילדים, אין זה טריוויאלי שילד יבחר דווקא חוג ספורט אתגרי לילדים. חוגים אלו דורשים מאמץ והשקעה רבים יותר מאשר חוגים אחרים, אך הם מתגמלים בהתאם. במהלך השנה הילדים משקיעים אנרגיה רבה בשיפור הטכניקה והמיומנות שלהם. השקעה זו דורשת עבודה קשה ולרוב סיזיפית, אך תחושת האושר והסיפוק המתלווים להצלחה, אינה נדדת למדידה ומשפיעה עמוקות על הדימוי העצמי של הילד.  ילד לומד שעם עבודה קשה, מיקוד והתמדה, הוא יכול להצליח בכל דבר, והוא לוקח עמו את התובנה הזו לתחומים אחרים בחיים.

איזה חוג לבחור?

כאמור, ילדים יכולים לבחור חוגים כמעט בכל תחום או נושא שיבחרו, בין אם מדובר בפעילות ספורט, אומנות או העשרה ידע. לפיכך, חשוב לשמוע ולהבין מה רצונו של הילד, ולאיזה כיוון הוא מעוניין לפנות. המדרשה לאומנויות הלחימה מציעה מגוון חוגים אתגריים לילדים, כמו גם אימונים למבוגרים. מייסד המדרשה – אביטל קרן – הוא בעל ותק של 40 שנה בתחום האימון וכן בעבודה עם ילדים, מה שעושה אותו לאדם המתאים ביותר לאימון הילדים.

חוג ספורט אתגרי לילדים

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇