akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

חניכי העמותה הנהריינית של "המרכז לאומנויות הלחימה שוטו-קאן קראטה-דו" אוספים מדליות

חניכי העמותה הנהריינית של "המרכז לאומנויות הלחימה שוטו-קאן קראטה-דו" ממשיכים להפגין עליונות ראויה לציון. באליפות ישראל הפתוחה, שהתקיימה בשבת האחרונה בזכרון יעקב, קצרו חניכיו של המאמן, אביטל קרן, הישגים מרשימים ובסיכום הכללי אף קטפו את המקום הראשון.
באליפות נטלו כ-30 מועדונים מכל רחבי הארץ ויותר מ-600 משתתפים. האליפות חולקה לשתי קטגוריות: קומיטה (קרב מול יריב) וקאטה (קרב מדומה מול מספר יריבים).
התוצאות שהושגו בתחרות הן:
בקומיטה ובקאטה לגילאי 12-10 ממשיך אלוף ישראל הנוכחי, עדי ברמן, שזכה במקום הראשון לשמור על תוארו זה השנה השלישית ברציפות, בקומיטה ובקאטה לגילאי 14-12 השלים אלוף ישראל, רביד בן עמי, שזכה במקום הראשון, שנה רביעית ברציפות של אליפות. בקומיטה לגילאי 21-18 זכה רמי בן חמו במקום השני ובקאטה סיים במקום השלישי. בקיהון איפון קומיטה (טכניקות קרב מוגדרות) לגילאי 18-16 זכה רוברט ביטרפלד במקום הראשון, לאחר שגבר על יריבו לקבוצה יותם דרפלד, שהסתפק במקום השני, במקום השלישי דורג חבר מועדון נוסף, אסף מנלה. בקומיטה בנות לגילאי 14-12 זכתה נטלי פרנץ במקום השלישי ובקאטה מקום שני. בקומיטה ובקאטה לגילאי 14-16 זכתה במקום הראשון, רחל בר, שזוהי לה שנה רביעית ברציפות של אליפות. מאמן העמותה הנהריינית, אביטל קרן, המשמש גם חבר נבחרת ישראל הבוגרת, סכים את האליפות: "הקבוצה הנהריינית ממשיכה לקצור הצלחה, הרבה בזכות תוכנית אימונים מיוחדת שפועלת בפיקוח מאמני-על מיפן. העמותה גם משקיעה משאבים גדולים לקידום חניכיה ודואגת לספק להם תנאים הולמים שבאים לידי ביטוי בהצלחה המקצועית".

בעמותה ביקשו להודות לריקי ומשה פרנץ וליוסי אביטן על הסיוע הרב שהם מקדישים לחברי הקבוצה. עוד ביקשו להדגיש, כי לחניכי העמותה בנהריה מסודרות פגישות שנתיות עם מאמנים מחו"ל, וזאת על מנת לשפר את יכולתם הטכנית.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇