akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

לאיזה קבוצות גילאים יש איגרוף תאילנדי נהריה?

אחד החוגים הפופולריים המוצעים כיום הוא איגרוף תאילנדי נהריה, או בכל מקום אחר ברחבי הארץ. ילדים ומבוגרים כאחד אוהבים חוגים המשלבים אימוני ספורט, ואגרוף תאילנדי הוא אחד האהובים במיוחד. מדובר באימון ספורט אינטנסיבי וחזק, אשר פועל על מערכות שונות בגוף, כמו גם על חיזוק תכונות אופי מסוימות כמו ביטחון עצמי, התמדה ומשמעת עצמית. המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי שממקוממת בנהריה מציעה חוג זה הן לילדים והן למבוגרים, באזור הצפון.

 אילו יתרונות יש לחוג איגרוף תאילנדי נהריה?

יתרון חשוב שמספק חוג איגרוף תאילנדי נהריה הוא אימון הכושר המאסיבי הטמון בחוג זה. האימון עובד על שיווי משקל ויציבה, חיזוק שרירי הליבה, סיבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וקואורדינציה. בנוסף לאלו, האימון מקנה לילדים וגם למבוגרים ערכים של קרב הוגן, הפסד בכבוד, התמדה ונחישות ומשמעת עצמית. מיומנויות אישיות וערכים אלו חשובים לא פחות מאשר היתרונות הגופניים שיש לאימוני האגרוף.

 אימון מתאים לכולם

חוגי ספורט, ביניהם אימוני אגרוף תאילנדי, מתאימים הן למי שמעוניין להתמקצע בתחום והן לאלו שמעוניינים לשלב בשגרת הכושר שלהם תחביב חדש לאימון אינטנסיבי ומקיף. איגרוף תאילנדי נהריה, או בכל מקום אחר ברחבי הארץ, מאפשר למי שמתחיל בגיל מוקדם אפשרות לפתח בו שליטה, להתקדם בסולם החגורות במהירות, להתחרות בתחרויות אזוריות שונות ולהגיע להישגים מרשימים. ניתן להתקדם בענף הספורט הזה גם עבור ההנאה הפרטית בלבד. אימוני כושר מסוג זה מצוינים ויכולים להחליף אימוני חדר כושר, שיעורי אירובי, זומבה וכדומה. ככל תחום אחר, גם בתחום זה קיימת חשיבות רבה למאמנים, למרכז במסגרתו מתבצעים האימונים, לקשר האישי ולכימיה בין המאמן למתאמן – המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי, הפופולרית ביותר בקרב תושבי חיפה, נהריה ואזור הצפון, ובראשה המאמן אביטל קרן, שמו לנגד עיניהם את חשיבות הקשר האישי עם המתאמנים שלהם. צוות המדרשה יודע ומודע לכך, שרק באמצעות קשר אישי, תקשורת טובה ומתן חיזוקים חיוביים, ניתן להגיע לתוצאות הטובות. בנוסף לאגרוף התאילנדי, ניתן לבחור באופציות שונות כמו אימוני קראטה, ג'ודו, קרב מגע, אומנויות לחימה משולבות וג'יו ג'יטסו. 

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇