akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

מאמן הקראטה אביטל קרן הוסמך לחגורה שחורה דאן-3

חניכי "המרכז לאומנויות הלחימה" מנהריה השתתפו במחנה אימונים שנערך ביולי בקרית טבעון על ידי גדול המאמנים בעולם הקראטה, סנסאי טאקשי נייטו, יו"ר איגוד הקראטה הארופאי חגורה שחורה דאן-7. תכנית הקורס היתה ברמה טכנית וטקטית גבוהה מאוד. החניכים למדו תרגילי בסיס מתקדמים ביותר אשר נדרשת לביצועם רמת מיומנות גבוהה וכמו כן התמחו בביצוע של קאטות מתקדמות.

חניכי "המרכז לאומנויות הלחימה" קיבלו גם הכשרה מיוחדת בנושא הקרב התחרותי-ספורטיבי. בקורס קיץ מיוחד זה נטלו חלק כ-200 חניכים מהבכירים ביותר בענף הקראטה בישראל, שהוזמנו במיוחד על ידי מארגני האירוע, בתוכם הנהריינים.

קדמו לארוע זה מבחני סיום של העמותה שבהם נבחנו החניכים לדרגות השונות והוענקה להם הסמכתם. בסיום מחנה האימונים נערכו מבחנים לחגורות שחורות ומעלה. לחגורה שחורה דאן-3 נבחנו רק שני מועמדים שהתאימו ברמתם בהם המאמן אביטל קרן.

קרן מספר: "ההכנות לבחינה לחגורה שחורה דאן-3 היו קשות ומפרכות ונערכו כשנה שלימה לפני הבחינה ובהן נדרשתי להפגין ידע אדיר בכל מרכיבי האסכולה של השוטוקאן קראטה דו. כחודשיים לפני הקורס הגשתי את מועמדותי למבחן. הבחינה היתה לאחר שבוע מפרך של אימונים והמעמד היה מרגש, אבל הפגנתי את יכולתי הטכנית והטקטית. נדרשתי גם להילחם מול מספר יריבים ולהפגין קאטות מתקדמות ביותר לדרגה בה נבחנתי. בסיום הבחינה הוענקה לי דרגת דאן-3. ההסמכה היא בינלאומית המוכרת ע"י ראשי האסכולות של השוטוקאן העולמי".

בשנה הבאה יגשו מספר חניכים מ"העמותה לאומנויות הלחימה" הנהריינית לבחינה לחגורה שחורה דאן-1 בנילאומית. קורס זה סיים את פעילות העמותה לשנה זו והחברים יצאו לפגרת אימונים עד אמצע אוגוסט. תכנית האימונים לשנה הבאה כבר מוכנה וחברי העמותה כבר מתכוננים לאליפות העולם בארה"ב ואליפות אירופה בחודש נובמבר שתיערך בפולין. פעילות זו תביא לתנופה ולקידום ענף הקראטה בעיר נהריה והסביבה.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇