akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

מהו לומדים בחוג ג'יו ג'יטסו נהריה?

חוגים בתחום אומנויות הלחימה תמיד משכו ילדים, וימשיכו לעשות זאת ממגוון סיבות. לימוד אומנויות לחימה משלב סיבולת, כוח וסוג של אלימות, עם שליטה עצמית, כבוד לאחר והתמודדות עם כישלונות רבים. ג'יו ג'יטסו הוא אחד ממגוון אומנויות הלחימה בהם ניתן להתמקצע אם הילדים רוצים בכך. חוג ג'יו ג'יטסו נהריה, כמו גם מגוון חוגים נוספים כגון קרב מגע, קראטה או אגרוף תאילנד, אפשר למצוא דרך המדרשה לאומנויות הלחימה.

מהו לומדים בחוג ג'יו ג'יטסו נהריה?

ג'יו ג'יטסו זוהי אומנות לחימה שאת תחילתה קשה למקם במדויק על לוח השנה, אך ניתן לומר שיש הוכחות על כך שהיו תנועות וטכניקות כבר בשנת 1650. יש ג'יו ג'יטסו יפני ויש ברזילאי, ושניהם נועדו להכניע את היריב ולהפילו את הקרקע. במסגרת חוג ג'יו ג'יטסו נהריה ילמדו הילדים טכניקות שונות של מכות, אגרופים, הפלות ונפילות בטוחות ולחימה על הקרקע באמצעות הידיים בלבד. בנוסף, יקנה החוג לילדים הרבה משמע עצמית, נחישות והתמדה. ילדים אשר יתמידו בחוג יוכלו להשתתף בתחרויות, להתקדם בדרגות החגורה ולהגיע להישגים אישיים משמעותיים.

התמודדות עם אתגרי החיים

חוגי ספורט שונים כגון ג'יו ג'יטסו נהריה, כדורגל, ריקוד, שחיה, טניס וכיוצא באלו, מקנים לילדים הרבה יותר מאשר פיתוח הכושר הגופני. חוגי ספורט במהותם, נועדו לפתח מיומנויות ולשאוף תמיד להתקדם. שאיפות אלו נתקלות תמיד בקשיים ובמהמורות כגון הפסד בתחרות, תנועה שעדיין לא נעשית בצורה המושלמת ביותר, ילד אחר שמגיע להישג גבוה יותר וכדומה. התמודדות עם קשיים אלו, עם ההפסדים, הכישלונות והנפילות, מאפשר לילדים לאתגר את עצם ויכולותיהם, לא להתייאש ולהתרומם שוב אחרי כל מפלה. יכולות אשר ילוו אותם לכל אורך חייהם בכל תחום אחר שיבחרו.

מאמן שנותן דוגמה אישית

ילדים מחקים את מה שהם רואים, זו גם הדרך הטובה ביותר להקנות להם ערכים, ללמד אותם נימוסים או לגרום להם לעשות כל פעולה אחרת. אימוני כושר וספורט אינם שונים באופן זה. מאמני המדרשה לאומנויות הלחימה, שהם הטובים ביותר בתחומם, יפנו לכל ילד וילדה בכבוד, בהערכה ובגובה העיניים. ילדים, אשר חשים היטב מי מתייחס אליהם בכבוד, יחזירו יחס דומה למאמנים, ומתוך האמון והתקשורת הזו, תוצאות האימונים תהיינה הטובות ביותר.

ג יו ג יטסו נהריה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇