akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

קראטה לילדים בנהריה

הורים רבים רושמים את ילדיהם לחוגים או לפעילויות אחרות בשעות אחר הצהרים. מגוון החוגים העומד היום לבחירת הילדים או ההורים, הוא גדול ומגוון הרבה יותר מאשר בעבר. כך אפשר למצוא חוג קפוארה, חוג נינג'ה, חוג אילוף כלבים או קראטה לילדים. כל משפחה מחליטה מתי הזמן הנכון עבורה להתחיל לשלוח את הילדים לחוגים, וכל ילד מאותת על רצונו בחוג זה או אחר, בצודה שונה. מגוון של אימוני אומניות לחימה ניתן למצוא באתר של המדרשה לאומנויות לחימה, ניתן להתרשם, לקרוא את המידע המפורט ואף להגיע לשיעור ניסיון.

מתי הזמן הנכון להתחיל חוג קראטה לילדים?

ישנם חוגים, אימונים או שיעורים שאינם מתאימים לכל גיל. בין אם הילד קטן מידי, ובין אם הוא גדול דווקא, כדאי לבדוק מה השלב הנכון להתחיל בחוג זה, ומתי הזמן להתקדם לחוג אחר. קראטה לילדים למשל, ניתן להתחיל בגיל מוקדם יחסית, גיל ארבע. בטווח שבין גיל ארבע לגיל שש או שבע, הילדים ילמדו תנועות של קראטה וג'ודו אך הם יעשו זאת תוך כדי משחק ושעשוע. רק בגיל מבוגר יותר ניתן להתחיל לעבוד על הטכניקה עצמה.

באיזה גיל כדאי לעבור לשלב מתקדם יותר?

חוגים כמו קראטה בנהריה המעבר בין השלבים, נעשה באופן מסודר יחסית. בסוף כל שלב נערך מעין מבחן שאם עוברים אותו, ניתן להתקדם לשלב הבא. ביחס לחוגים אחרים, יתכן שהמעבר לא יהיה חד וברור כל־כך ולכן כדאי לשים לב לכמה פרמטרים כגון גיל הילדים האחרים בקבוצה, הערכתו של המדריך, וכמובן רצונו של הילד.

איך מתחילים?

אם הילד הביע רצון ללכת לחוג מסוים, והוא נמצא בגיל שבו אפשר להתחיל את החוג הזה, מומלץ ראשית לקבוע שיעור ניסיון. יש ילדים שלאחר השיעור הראשון ירצו להמשיך, ויש כאלה שיוותרו. חשוב לשים לב לאיתותים מהילד, ולא להכריח אותו להישאר בחוג שאינו אוהב. לחלופין, אין סיבה להיכנע לכל גחמה רגעית. המדרשה לאומנויות לחימה הפופולרית והיוקרתית, מציעה מגוון חוגים ושיעורים של אומנויות לחימה שונות המועברים על־ידי טובי המאמנים. לוח זמני החוגים מפורסם באתר, וניתן לתאם שיעור ניסיון עבור הילד, ולהגיע להתרשם.

קראטה לילדים בנהריה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇