akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

קרב מגע בצפון

רוצים להיות רגועים יותר כשהבת שלכם חוזרת מבילוי? או שאתם מחפשים את הדרך לשפר את הביטחון האישי שלכם? אם כך, קרב מגע בצפון זו הבחירה הנכונה. כפי שאתם בוודאי יודעים, קרב מגע זו אומנות לחימה שפותחה בישראל ובמקור היא הייתה מיועדת לחיילים שנאלצים לא פעם להגן על עצמם בקרבות של פנים מול פנים. עם זאת, היום השיטה משמשת גם כל אזרח שרוצה להרגיש בטוח יותר ולכן גם לכם כדאי ללמוד זאת. בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה זו הכתובת הנכונה ללימודים מהסוג הזה, אז למה שלא תתקשרו עוד היום לקבלת מידע והרשמה?

כיצד לימודי קרב מגע בצפון יתרמו לכם?

 זה לא משנה אם מדובר על ילד, ילדה או אנשים מבוגרים שהולכים ללמוד קרב מגע בצפון, שכן ברור מדוע השאלה העיקרית היא כיצד חוג כזה יוכל לתרום לנו. לכן בהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם מתלבטים לגבי העניין הזה, וכדאי לדעת שתרומת החוג תהיה ברמות שונות וברבדים מגוונים של החיים:

  • הליכה ברחוב – תוכלו להרגיש הרבה יותר בטוחים בכל פעם כשתצעדו ברחוב, בארץ ובעולם כולו.
  • ביטחון עצמי – אדם שיודע קרב מגע הוא אדם שיכול להגן על עצמו בכל מצב, מה שגורם כמובן לשיפור הביטחון העצמי.
  • כושר גופני – העיסוק בקרב מגע משפר בצורה משמעותית ביותר את הכושר הגופני.
  • שיפור בתגובה – קרב מגע היא אומנות לחימה שמבוססת על תגובה מהירה, מה שמוביל תמיד לשיפור בתגובה של מי שמתרגל זאת.

למה דווקא בית המדרש הגבוהה לאומנויות הלחימה?

כיאה לשיטה שפותחה בישראל, ניתן ללמוד היום קרב מגע בלא מעט מסגרות ובדרכים שונות. עם זאת, לא בכל המסגרות תלמדו מאנשי מקצוע שבאמת חיים ונושמים את התחום. יתרה מכך, כמו כל אומנויות הלחימה, גם קרב מגע זו אומנות שנשענת על אומנויות אחרות. לכן, אם אתם יכולים ללמוד ממאמנים שמכירים עוד אומנויות לחימה לעומק, מה טוב. זו הסיבה שבגללה בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה זה המקום המוביל ללימודים מהסוג הזה, אז למה לחשוב פעמיים? התקשרו עוד היום למספר: 054-6616299 ותראו שאחרי חוג כזה גם אתם תרגישו בטוחים יותר בכל סיטואציה שבה תהיו.

לימודי קרב מגע בצפון

קרב מגע בצפון רלוונטי עבור כל אדם שמתגורר באזור ומעונין לשמור על בטחונו האישי. אדם מן השורה יכול בלי לשים לב להיתקל בסיטואציה מסכנת חיים. פורץ חמוש בבית, ניסיון שוד בסמטה חשוכה או התקלות עם מחבל עם סכין הם רק כמה דוגמאות הממחישות עד כמה נחוץ להיות דרוך ומוכן לשעת צרה. כשמדובר בכישורי הישרדות והגנה עצמית מצילת חיים, לימודי קרב מגע אצל מומחים מהווים פתרון חכם ואפקטיבי ביותר. המרכז לאומנויות לחימה בנהריה, של אביטל קרן, מציע ידע פרקטי ומקצועי בקרב מגע, שהיא אומנות לחימה ייחודית שפותחה בידי ישראלים, ויועדה ביסודה ללוחמה עבור חיילי צה"ל.

קרב מגע בצפון כשילוב של המזרח הרחוק עם המציאות הישראלית

מה שמייחד את הקרב מגע על פני שאר הסגנונות הוא האופי הייחודי של אומנות זו, בו קיים מיזוג בין המורשת עתיקת השנים מאומנויות לחימה מהמזרח הרחוק, עם מציאות החיים הקשה והקשוחה של המזרח התיכון בו אנו חיים בכלל, ובישראל בפרט. בחירתם של ישראלים רבים בהשקעה בסגנון זה כוללת יתרונות רבים, בהם בין היתר:

  • התמקדות ב'תכלס'; יותר פרקטיקה ופחות בפילוסופיה
  • תרגול סימולציות המדמות תרחישים אמיתיים בסביבה אורבנית
  • שליטה מלאה בכל סיטואציה המערבת סכנת חיים היכולה לקרות מדי יום ברחוב
  • נטרול כל איום בדרך המהירה והבטוחה ביותר בקרבות פנים מול פנים
  • ניצול כל נקודות החוזק והיתרונות בגוף האדם ונקודות התורפה בגופו של התוקף
  • שיפור תחושת השליטה והבטחון העצמי
  • דרך מהירה ויעילה להקניית כישורי הגנה עצמית לכל אדם ללא תלות ברקע קודם, מגדר או גיל

 

הגנה עצמית לכל אדם ולכל גיל

המרכז לאומנויות לחימה בנהריה הוא המקום הנכון ללמוד בו קרב מגע בצפון. שם תוכלו לרכוש ידע וכישורים מעשיים מצילי חיים העשויים לשפר באופן חד משמעי את יכולות ההתמודדות וההגנה שלכם בשעת צרה ובכל מקום בו תהיו. לא משנה מה הרקע שלכם, אם מדובר בגבר או אישה, צעיר או בוגר, המאמנים של המרכז ללימודי אומנויות לחימה בנהריה ידעו להתאים את הסגנונות ותכני הלמידה לרמה שלכם – ולהביא אתכם עד לרמה הגבוהה והמספקת ביותר שתקנה לכם כישורי הגנה עצמית שיסייעו לכם בזמן אמת.

קרב מגע בצפון

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇