akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

קרב מגע לילדים

קרב מגע היא שיטת לחימה שפותחה בישראל על־ידי בחור צ'כי שהיה מתאגרף ומתאבק מקצועי. כשהגיע לארץ, עוד לפני קום המדינה, החל ללמוד שיטות של הגנה עצמית שבוצעו בעיקר עם מקל. מייסד הטכניקה, אימי שדאור ליכטנפלד, מונה לתפקיד מדריך הכושר הגופני הראשי של צה"ל ופיתח שיטה שבה יוכלו החיילים להגן על עצמם גם ללא הנשק. היום, קרב מגע לילדים, הוא אחד החוגים הפופולריים והמבוקשים ביותר, בהתאם לרישומים הנעשים במרכז המדרשה לאומנויות לחימה בנהריה.

באיזה גיל כדאי להתחיל חוג קרב מגע לילדים?

לכאורה נראה כי, קרב מגע לילדים צריך להתחיל סביב גיל העשרה, כהכנה לצבא ולטירונות, אך לא כך הוא. ילדים קטנים, כבר הטווח גילים של 6-4 שנים, ניתן להתחיל לאמן בקרב מגע. בשלב זה הדגש הוא יותר על משחק, על מוטוריקה, על תנועות מסוימות, שכל אלו יהוו ביס לאימונים בשלבים מתקדמים יותר. קבוצת הגיל השנייה היא 8-7 שנים, שזה בערך כיתות ב' ו-ג'. ילדים שהתחילו עוד בגן או בכיתה א' יוכלו להמשיך ולהתאמן, עדיין תוך משחק והנאה. הקבוצה הנוספת, לפני אימוני נוער, היא כיתות ד'-ו' בערך, גיל 12-9. בשלב הזה כבר ניתן להתחיל לשכלל טכניקות קיימות וללמוד תרגילים מורכבים מעט יותר.

אין תחרויות ואין פרסים

בשונה מסגנונות לחימה אחרים כגון ג'ודו, טאי-קוון-דו או קרטה, אין תחרויות או פרסים בתחום זה. חוג קרב מגע לילדים, ואחר כך לנוער ובשלב מתקדם גם למבוגרים, הוא עניין של שליטה על הגוף ושליטה במרחב האישי. האימון במסגרת החוג, מקנה לילד או למבוגר, את היכולת להתמודד עם תקיפה על־ידי אדם אחר, לא משנה מה גודלו,, משקלו וחוזקו.

הגנה עצמית עבור כל מי שמעוניין

קרב מגע מיועד לכל אדם, בכל גיל ובכל שלב בחיים. אין בו היררכיה של יכולות כמו בתחומים אחרים, אין בו מעבר דרגות על־ידי מבחנים וזכייה בחגורות בצבעים שונים, הוא אישי בלבד.

המדרשה לאומנויות לחימה – אשר הוקמה על־ידי אביטל קרן בעל ותק וניסיון של יותר מ-30 שנה בתחום האימון – מציעה מגוון אימונים, הן לילדים והן למבוגרים, בכמה סגנונות שונים של אומנויות לחימה, כולל האפשרות לקבל שיעורים ממאמן פרטי.

קרב מגע לילדים

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇