בסאי שו
Bassai sho
披塞小
לחדור למבצר (קטן)
כפי שהוסבר אודות הבסאי-דאי (BASSAI) שונה בכל סגנון.
בסאי (BASSAI) של איטוסו (ITOSU), מטסומורה (MATSOMURA), אוידומארי (OVADOMARI), המקורית שייכת לאוידומארי (OVADOMARI), טומארי (TOMARI) ואישימין (ISHIMUNE).
למרות שאנו יכולים להבטיח שהגרסה המקורית שייכת לאוידומארי (OVADOMARI), מאסטר איטוסו (ITOSU),האגרוף הקדוש של השוריטה (SHURITE) יצר את הבאי-שו (BASSAI-SHO).
הדברים העיקריים בקאטה זו הם החסימות המשולבות והתקפות הנגד המכוונות לפרקים, נגד מקל (בו-BO), והחשיבות במרכז שיווי המשקל בקוקוצ'ו-דאצ'י (KOKUTSU-DACHI) וניקואשי-דאצ'י (NEKOHSEY-DACHI) לחסימת התקפת מקל (בו-BO), בידיים פתוחות וכמו כן להוציא את היריב משיווי משקל על ידי סיבוב שפונים להתקפה הבאה.
הדאי (DAI) והשו (SHO) שייכות לסגנון איטוסו (ITOSU) בלבד כרגע השו (SHO), לא מתורגלת באופן שכיח ואני ממליץ ללמוד את הבסאי-שו (BASSAI-SHO), בשל החשיבות של שיווי המשקל והשימוש במותניים.