akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אומנויות לחימה בצפון

אומנויות לחימה הפכו אימון כושר אטרקטיבי ופופולרי לחובבי ספורט רבים, ילדים, נוער ומבוגרים. טכניקות האימון מקיפות את רוב אברי הגוף, מחזקים את שרירי הליבה, עובדים על יציבות ושיווי משקל וללא ספק דואגים גם לשריפת קלוריות. מגוון החוגים והשיעורים של אומנויות לחימה בצפון, במרכז ואפילו בדרום הארץ הוא עצום, וכל אחד ואחת יכולים למצוא ביניהם את סוג האימון המועדף. המדרשה לאומנויות לחימה, הממוקמת נהריה, מציעה מגוון שיעורים בתחומים שונים, כמו גם מרכזי כושר נוספים ברחבי הארץ.

איזה סגנון של אומנויות לחימה בצפון ניתן למצוא?

כמעט כל סגנון של אומנויות לחימה בצפון ניתן למצוא ולהירשם לסדרת אימונים בתחום. בין מגוון סגנונות ניתן למצוא אייקידו שזו שיטת לחימה יפנית שאינה מצריכה כוח רב שכן היא מתבססת על כוחו של התוקף דווקא. אגרוף תאילנדי למשל מתאים לאימונים מתקדמים, הוא מצריך עבודה עם כל שרירי הגוף ונדרשים בו חוזק ויציבות. כמובן שיש גם שיעורים בקרב מגע הישראלי. שיעורים שיכולים להתאים לכל מי שמעוניין ללמוד הגנה עצמית, ולהיות מוכן למצבים בלתי צפויים. אחת מהאומנויות שניתן ללמוד היא קרב מגע בצפון.

מה היתרונות מאימונים של אומנויות לחימה?

סוג זה של אימון, באמצעות אומנויות לחימה בצפון, משפר כמובן את הכושר הגופני. היציבה משתפרת, שיווי המשקל, יכולת השליטה בגוף ובתנועות, שרירי הליבה מתחזקים וכמובן גם שרירי הרגליים והידיים. בנוסף לכך, וחשוב לא פחות, לימוד ותרגול אומנויות לחימה מקנה ביטחון עצמי רב. הידיעה כי אפשר יהיה להתמודד עם תקיפה ברחוב, בריונות בבית הספר, אירועים חריגים בבית או בעבודה, כל אלו מחזקים מאוד את הביטחון העצמי ואת האמונה ביכולת האישית.

אימון גופני לשיפור מצב הרוח

בנוסף לכל היתרונות הפיזיים והמנטליים של אימוני כושר, חשוב לציין את ההשפעה החיובית שיש לאימון על מצב הרוח והתחושה הכללית. כאשר מסיימים שיעור ספורט מספק, חוזרים מאימון מאתגר, רמת האנדורפינים בגוף עולה ומעניקה תחושה טובה, תחושה של ניצחון. שיעורי אומניות הלחימה השונים המוצעים למבוגרים ולנוער דרך המדרשה לאומנויות לחימה, הפופולרית והמבוקשת באזור הצפון, יעניקו למתאמנים את כל היתרונות, ובנוסף גם ערכי מסורת יהודית שהם חלק בלתי נפרד ממהות המדרשה.

אומנויות לחימה בצפון

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇