akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

מושגי ייסוד על בקראטה

חוג קראטה מעניק למשתתפיו כלים חשובים; כלים המסייעים בהתפתחות הפיזית והמנטלית כאחד. מחפשים חוג מאתגר ומפתח בשעות הפנאי? מעוניינים לחזק את הביטחון העצמי של ילדיכם? אין הגבלת גיל למשתתפים בחוגי קראטה ולכן – אין דבר העומד בפני הרצון. אתם מוזמנים לבקר בבית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה ולהתרשם מתכניות האימונים שלנו.

 

חלקנו נחשפו לעולם הקראטה דרך סרטי הקולנוע המפורסמים. חלקנו אף השתתף בחוגי קראטה בילדותו בהוראת הוריו. כך או כך, מומלץ ללמוד מעט על אומנות לחימה זו:

  • מהו קראטה? – קראטה הוא אחד מאומנויות הלחימה הפופולריים בזמננו והוא משמש, בדרך כלל, בתור כלי חינוכי לילדים – אך לא רק. שורשיה של אומנות לחימה זו היא ביפן ופירושה "יד ריקה". כלומר, קראטה משלב בין מכות ובין לוחמת ידיים פתוחות – ללא כל שימוש בנשק. בנוסף, אומנות לחימה זו משלבת בעיטות בברכיים ואף במרפקי הידיים. ישנן מספר דרגות לימוד במסגרת לחימה זו, כאשר בעלי החגורה הלבנה נחשבים כמתחילים ובעלי החגורה השחורה נחשבים כמתקדמים.

  • דוג'ו – הדוג'ו הוא אולם האימונים, בו מתנהלים האימונים בהתמדה, במקצועיות וברצינות. ישנם שלושה תחומי אימונים מרכזיים בקראטה: קיהון, קאטה וקומיטה.

  • מי יכול להתאמן בקראטה? – מבוגרים וילדים רשאים להתאמן בקראטה, כאשר כל קבוצת גיל נהנית מיתרונות אימונים אלו. ילדים, למשל, עוזבים סוף כל סוף את מסכי המחשב והטלוויזיה ומפנים את האנרגיות שלהם כלפי פעילות חיובית. בנוסף, הם לומדים רבות על משמעת עצמית, הגנה עצמית ועוד. מבוגרים המשתתפים באימוני קראטה יאמנו את שרירי הגוף שלהם, ירחיבו את טווח התנועה ואף יפתחו את הכושר הקוגניטיבי והרגשי שלהם.

 

להתאמן – ולהתקדם לשלבים הבאים

רוצים להכניס את קסם המזרח לחייכם המערביים? השתתפות בחוג ג'ודו של בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, בבעלותו של המאמן הראשי אביטל קרן, יעניק לכם את המסגרת לה אתם כה זקוקים. הידע והניסיון הרב אותו צבר אביטל קרן באים לידי ביטוי בתכניות האימונים השונות והשירותים הנוספים שהמרכז מציע. גרים באזור נהריה והצפון? בואו להתרשם מצוות המדריכים והמומחים שלנו.

חוג קראטה: מושגי יסוד

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇