akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

כל המידע על קרב מגע בצפון

קרב מגע היא שיטת לחימה המקנה מיומנויות של הגנה עצמית במהלך חיי היומיום בזמן מצבים שונים וגם, פיתוח ישראלי כחול לבן. שיטת קרב מגע פותחה בצבא כשיטה להגנה עצמית, אך הפכה לאומנות לחימה וכבר שנים רבות שהיא נלמדת במרכזי ספורט וכושר שונים ברחבי הארץ ובעולם. כיום, ניתן למצוא חוגים של קרב מגע בצפון, קרב מגע יכול להתאים לכל אחד ואחת שרוצים ללמוד להגן על עצמם, ואף כתחום ספורט אתגרי ואינטנסיבי.

 עקרונות חשובים של קרב מגע בצפון

קרב מגע כרוך באימוני כושר אינטנסיביים המשלבים בתוכם טכניקות קרב שונות, ביניהן תוכלו למצוא בעיטות, אגרופים, חניקות, הפלות לקרקע וכדומה. בנוסף, ישנם עקרונות מנחים חשובים ומהותיים שעל בסיסם יש לפעול בכל פעם שנדרש השימוש בטכניקות הנלמדות, כמו גם באימונים עצמם. אחד העקרונות בעת למידת קרב מגע בצפון, או בכל מקום אחר בארץ, הוא "לא להיפגע". עקרון שנשמע לא מאוד סביר בהתחשב באופי האימונים. עקרון נוסף, אשר יכול להסביר מעט את העיקרון הראשון הוא "השתמש בידע לפי הצורך". כלומר, העובדה שיש אפשרות לחנוק אדם ולהפיל אותו אל הקרקע, אינה בהכרח הפעולה הראשונה שיש לבצע בכל סיטואציה.

 אימונים שמחזקים ילדות, נערות ונשים

קרב מגע בצפון או בכל מקום אחר בארץ מתאים לכל גיל ומין. כל מי שמרגיש כי הוא רוצה ללמוד להגן על עצמו או לפתח כושר גופני ואפילו להתכונן לקראת גיוס, יכול לפנות לשיטה זו. החשיבות גדלה אף יותר עבור ילדות, נערות או נשים בוגרות שיכולות לשלב את טכניקות ההגנה העצמית יחד עם פעילות ספורט אינטנסיבית ובכך לחזק את הביטחון העצמי שלהן ואת יכולתן להתמודד לבד עם מגוון מצבים. מלבד היות קרב המגע אמנות לחימה ישראלית, המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי לקחה את הנושא צעד נוסף קדימה, ומשלבת בכל האימונים ערכים ומסורת יהודיים. המדרשה מציעה חוגים לילדים בקרב מגע, בג'ודו, בקראטה, ובאומנויות לחימה מעורבות ואף פותחת שיעורים לבנות ונערות בלבד.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇