akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

למי מתאימים לימודי קראטה?

לימודי קראטה מתאימים לילדים ומבוגרים כאחד, ומעניקים להם כישורים חשובים: החל ממשמעת עצמית, הגנה עצמית וביטחון עצמי – התמקצעות בלימודי קראטה יובילו את המשתתפים לאורח חיים בריא, עצמאי וחיובי. מתעניינים בלימודי קראטה? כל שעלייכם לעשות הוא לפנות אל בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה ולשוחח עם המאמן הראשי אביטל קרן. אין ספק שתתרשמו לטובה מהניסיון הרב שלנו ומהיחס האדיב והאישי שאנו מעניקים.

 

לימודי קראטה הם חלק משמעותי מאומנויות הלחימה. מעוניינים לפנות מספר שעות לאחר העבודה? רוצים לשלוח את ילדיכם למסגרת ספורטיבית? לימודי קראטה מיועדים לטווח גילאים רחב:

  • קראטה לילדים – לשלוח את ילדינו לפעילויות ספורטיבית היא דבר חיובי: ראשית, ההערכה העצמית שלהם תעלה באופן משמעותי, שכן התקדמות בשיטת החגורות תעלה אצלם את המוטיבציה להמשיך ולהתקדם – ולהשיג את היעד הבא. בנוסף, הם ילמדו רבות על משמעת עצמית. למה הכוונה? אימוני הקראטה מתנהלים בהתאם לכללים וגבולות. כך, התלמידים לומדים לפעול בהתאם להוראות אלו ולפרוח. כללי המשמעת שהם לומדים לאורך לימודי הקראטה יהיו שימושיים אף מחוץ לכותלי המרכז – כך שכולנו נרוויח מהנימוסים שלהם.

  • קראטה למבוגרים – אין דבר העומד בפני הרצון ואין גיל "מתאים" להתחיל ללמוד קראטה. בהתאם לכך, מומלץ להצטרף לאימונים אלו וליצור קהילה חדשה ותומכת. לאורך לימודי הקראטה, תעצבו את שרירי הגוף השונים, תחזקו את המפרקים ותרחיבו את טווח התנועה של גופכם. בין אם אתם עובדים במשרד מדי יום או שמא אתם יושבים שעות בספריה ולומדים – חשוב לפנות מספר שעות ולהתאמן בטכניקות הקראטה.

 

לאמן את הנפש ואת הגוף

מי מאתנו לא מחפש דרכים חדשות לפתח את עצמו – רגשית ופיזית? לימודי קראטה הם הפתרון המושלם לכך. בין אם אתם בוגרים או ילדים – מומלץ להתעניין בתכניות האימונים של בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. אנו מציעים מערך לימודים מקיף עבור ילדים, נוער ובוגרים בקראטה ובאומנויות לחימה אחרות – תוך שימוש במדריכים המנוסים ביותר ובציוד המקצועי והמתאים.

לימודי קראטה – לילדים ולמבוגרים כאחד

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇