akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

לימוד קרב מגע

קרב מגע היא המצאה ישראלית, שיטת לחימה אשר מקנה מיומנויות של הגנה עצמית במגוון מצבים יומיומיים שונים. שיטה זו פותחה בצבא, אך כבר שנים רבות נלמדת גם במרכזי ספורט וכושר שונים, כמו המדרשה לאומנויות לחימה בצפון הארץ, חוגים לילדים ונוער ואף במגוון מדינות בחו"ל. לימוד קרב מגע יכול להתאים לכל אחד ואחת שרוצים ללמוד להגן על עצמם, ואף כתחום ספורט אתגרי ואינטנסיבי.

עקרונות חשובים בעת לימוד קרב מגע

לימוד קרב מגע כרוך באימוני כושר אינטנסיביים המשלבים בתוכם יכולת של בעיטות, אגרופים, חניקות, הפלות לקרקע וכדומה. בנוסף, ישנם עקרונות מנחים חשובים ומהותיים שעל בסיסם יש לפעול בכל פעם שנדרש השימוש בטכניקות הנלמדות, כמו גם באימונים עצמם. עקרון פעולה ראשון למשל הוא – "לא להיפגע". עקרון שנשמע מעט לא סבי בהתחשב בכך שהאימון כרוך בפגיעה באדם אחר. עקרון נוסף, אשר יכול להסביר מעט את העיקרון הראשון הוא, "השתמש בידע לפי הצורך". כלומר, העובדה שיש אפשרות לחנוק אדם ולהפיל אותו אל הקרקע, אינה בהכרח הפעולה הראשונה שיש לבצע בכל סיטואציה.

אימונים שמחזקים ילדות, נערות ונשים

לימוד קרב מגע מתאים לכל גיל, לכל אחד ולשני המינים. כל מי שמרגיש כי הוא רוצה ללמוד להגן על עצמו או לפתח כושר גופני ואפילו להתכונן לקראת גיוס, יכול לפנות לשיטה זו. החשיבות גדלה אף יותר עבור ילדות, נערות או נשים בוגרות שיכולות לשלב את טכניקות ההגנה העצמית יחד עם פעילות ספורט אינטנסיבית ובכל לחזק את הביטחון העצמי שלהן ואת יכולתן להתמודד לבד עם מגוון מצבים.

אומנויות לחימה בניחוח יהודי

קרב מגע הוא אכן פיתוח ישראלי ששמו הולך לפניו במדינות רבות בכל העולם. המדרשה לאומנויות לחימה לקחה את הנושא צעד נוסף קדימה, ומשלבת בכל האימונים ערכים ומסורת יהודיים. מקים המדרשה והמאמן הראשי אביטל קרן, בעל ניסיון של יותר מ-30 שנים, בעל חגורה שחורה דאן-9 באומנויות לחימה שונות והוא מאמין בהקניית ערכים יהודיים, כמו גם עקרונות השיטות השונות, לכל המתאמנים. המדרשה מציעה חוגי לילדים בתחום קרב מגע וכן בג'ודו, בקראטה, ובאגרוף תאילנדי, ואף פותחת שיעורים לבנות ונערות בלבד.

לימוד קרב מגע

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇