akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

למה שהילדים שלנו ירצו ללמוד קראטה?

לפני לא הרבה שנים, חוג קראטה לילדים, היה בין חוגי הספורט והכושר הבודדים עבור ילדים ונוער. לא היה המבחר הגדול אשר קיים היום. כמעט כל מרכז ספורט, מתנ"ס או מועדון פרטי, כללו שיעורי קרטה או ג'ודו וילדים שרצו ספורט אחר ושונה מכדורגל או כדורסל, פנו לאימונים אלו. היום, מגוון החוגים לילדים ולנוער, הוא כמעט אינסופי וכולל כמעט כל סגנון או תחום עניין שיכול לעניין ילדים. המדרשה לאומנויות לחימה למשל, בחרה להתמקד בחוגים של אומנויות לחימה, ולכן מציעה לילדים שיעורי קראטה, ג'ודו, קרב מגע, אגרוף תאילנדי וג'יו ג'יטסו.

חוג קראטה לילדים או חוג טיסנאות?

לכל ילד ישנו עולם התוכן המעניין אותו, ותחום פעילות הפנאי שהוא מעדיף לעסוק בה. חוג קראטה לילדים יתאים במיוחד לילדים פעילים ואנרגטיים, בעוד שחוג טיסנאות יתאים לילדים המעדיפים עיסוק בתחום הטכני והבניה. ישנם ילדים שירצו דווקא חוג שחמט רגוע ושקט המאפשר פיתוח חשיבה, תכנון, אסטרטגיות פעולה, פתרון בעיות וכשומה. ילדים אחרים יעדיפו עיסוק בספורט אך שחייה תקרוץ להם יותר, הן בגלל המין והן בגלל האינדיבידואליות והשקט בזמן האימון.

בנים, בנות ומה שביניהם

בעבר הלא רחוק חוג קראטה לילדים היה כמעט תחום בלעדי לבנים ולנערים. כמובן שניתן היה למצוא כמה בנות או נערות אך הן היו מיעוט. היום, ישנה פתיחות רבה יותר בנושא מגדר, ולכן ניתן למצוא מספר כמעט זהה של בנים ובנות, נערים ונערות, נשים וגברים, אשר בוחרים בענף ספורט זה ובסגנונות דומים לו.

להתאים את המדריך לילד

המרכיב החשוב ביותר בכל חוג, ובעיקר בחוגי ספורט וכושר, הוא הדינמיקה והקשר האישי שנוצר בין המתאמן למדריך. צוות המדרשה לאומנויות לחימה, בעל מוניטין של מעל 30 שנים בתחום אימונים במגוון סגנונות של אומנויות לחימה, שם דגש גדול ומהותי על צורת ההתייחסות לילדים. ילדים צריכים להרגיש שפונים אליהם בגובה העיניים, שמדברים איתם בשפה שלהם, שלא מתנשאים עליהם ולא מקטינים אותם למרות שהם צעירים. עקרונות המדרשה, בנוסף לעקרונות השונים של אומנויות הלחימה, מעניקים מקום של כבוד לערכים ולמסורת היהודית, דבר שניכר היטב בכל אימון ובכל צורת התקשורת. 

חוג קראטה לילדים קטנים

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇